Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dette høres absolutt bra ut, men det bør ikke komme i stedet for torsdagsmøtet i juni, men i tillegg. For det første er det viktig at torsdagsmøtene er FASTE, for det andre kan vi da propagandere for treffet ved Centralgaragen på torsdagstreffet.
Er det noen som kommer med et banner med klubblogoen på ? Vi bør jo få hengt opp det på veggen der nede.. Kanskje andre reklame artikler som kan gis bort eller selges ??
knekten wrote:Er det noen som kommer med et banner med klubblogoen på ? Vi bør jo få hengt opp det på veggen der nede.. Kanskje andre reklame artikler som kan gis bort eller selges ??
Jeg kommer og tar med flagget/banneret.
Reklame artikler kunne jeg tatt med. Men da må jeg vet hente hvis ikke Halvor skal møte opp.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
knekten wrote:Mulig jeg har gått glipp av noe her. Men detta treffet er jo på en torsdag. Blir det på dagen eller ettermiddagen ? De fleste jobber vel på dagtid..
Jeg skal jobbe kvelden, så jeg håper det er på dagtid..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det blir på ettermiddagen en gang. Har ikke hørt med centralgaragen når de har tenkt vi skal begyne men ser for meg sånn rundt 3-4 tia og utover de sene nattetimer . Jeg skal høre med centralgaragen så ser vi hva de sier.