Takk for sist til alle som var med til Sverige, og takk til sist til alle som kom på biltema, ja i det hele tatt, takk til alle som har gitt bidrag til at vi
nå er en aktiv gruppe i Midt Norge.
Dette året har igrunnen begynnt bra, med bra oppmøte og med mange trivelige mennesker med godt humør.

Vi har blitt en grei grunnstamme med 10-15 biler, og vi har også blitt kjent med noen nye fjes den siste tiden, som har interesse, og ønsker å være aktive.Bra,:)
Vi vil bygge videre på den aktive gjengen vi nå har fått, og jeg ser virkelig frem til en sommer med mange fine sammenkomster.
Sammen skal vi bidra til at mx5/Miata-bilene blir sett ute her i trivelige trøndelag.
Klok av skade, så velger vi å ta en sammenkomst/tur i gangen, og håper på neste dato rundt midten av Juni.(Vebjørn og Jeg kommer tilbake til eksakte dato)
Imidlertid så er jubileumsturen her snart, og så vidt jeg vet er påmeldingen til denne turen ikke så verst her i midt Norge.Bra.

Grillfest(er),Biltematreff, og tur rundt den gyldne omvei er noe vi skal satse på i år.

Men husk, vi er avhengig av hver og en av dere Mazda elskere, og skal vi få en vellykket sommer, så må dere alle møte opp.
Ønsker dere en riktig god helg.
Frank Robert.