Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Holder på med å montere de nye coilovers'ene, men stusser litt.
Er Spax RSX sett, og på hver demper har dem beregnet 2 stk fjærer, en kort og en lang.
Resultatet med begge de fjærene på, så har jeg en følelse av at bilen blir som en suv.
Spm er om noen andre har erfaring med disse og har noen råd.
Meningen var at jeg skal senke bilen litt
(skal prøve å få lagt ut bilde)
Legg gjerne ut bilder, ja... Har Spax RSX selv, men mine er det bare ei fjær pr demper.. Enda en ny revisjon kanskje? Kan ikke se hva det skulle være godt for, i og med at jeg har spenn i fjæra gjennom hele fjæringsveien...
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Noen leverer høydejusterbare demper\fjør sett med korte fjærer nederst og lengre oppe. Dette for å øke progressiviteten, er vel for å få gode egenskaper på både ujevn og jevn vei.
Men har aldri hørt at Spax har dette, men who knows...
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
Legg merke til at skruinga for høydejustering er så lavt jeg får den,
og selv da måtte jeg bruke strammer for å få presset sammen fjærene slik at jeg fikk montert sakene... men kan hende det er bare jeg som er litt overengstelig for resultatet (bakkeklaring som en suv).