Utstilling ??

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
knekten
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Utstilling ??

Post by knekten »

Jeg vil med dette sjekke interessen for en mx-5 utstilling i Drammen. Kanskje i Juli mnd. Tenkte å ta i bruk Bragernes torg i Drammen. Dette er en stor åpen plass, hvor det ligger kafeer og resturanter rundt hele. Hvis været er bra, vil det myldre med folk her. Veit at AM-CAR folka bruker denne plassen en gang i året. Også noen andre veteranklubber. Men man bør være 12 biler eller flere. Og det er litt ting som må ordnes med tillatelser fra kommune og politi. Og derfor vil jeg sjekke med dere andre her inne om detta er noe vi ønsker.
Her kan vi skape masse reklame for klubben våres. Kanskje noen har banner med klubblogoen på ? Eller andre små reklameartikler?
Kom med ris eller ros til meg. Mulig jeg er litt optimist her, men ønsker jo å vise oss fram på en meget fin plass med mye mennesker..Blir intr. stor, skal jeg ta meg av arrangeringa..
Hilsen Knekten
mussa
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 642

Post by mussa »

Genialt Egon, ehm, Knekten..
I`m in, og jeg tror det er flere som er med på å stille ut bilen og klubben på Bragernes Torg en fin sommerdag.. Det er jo masse folk der, garantert å vekke litt oppsikt og reklame!
Og nå over til noe helt annet, men noe jeg lurer fælt på;
Hvor mange kilometer har du kjørt siden du kjøpte bilen?? :) Hehe.. Herlig å se noen som blir så "hekta"! 8)
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack

2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

Trur jeg har kjørt 250 mil.. 8) Er jo ikke VELDIG mye da..
Hilsen Knekten
mussa
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 642

Post by mussa »

:) Omtrent samme kilometerrate jeg hadde når jeg kjøpte min første.. Ble jo nesten redd for å bruke opp bilen i løpet av et par år.. :) Bilene er lagd for å kjøres da, så stå på, noe sier meg at vi sees plutselig langs asfaltens jungel igjen! :)

Tut å kjør!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack

2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
BBAndersen
1000 RPM
1000 RPM

Post by BBAndersen »

for å ødlegge litt så kan jeg avsløre at torget er igrunn bare å glemme...koster penger og blir ett helvete hvis det blir no grisere, bla olje og svidd gummi...Am Car har crusing der første onsdag hver sommer mnd, men dette ligger det mye jobb bak...noe vi 99% sikkert ikke får til...er ikke bare å kjøre inn der og parkere dessverre :(

Parken er jeg usikker på, mulig det er lettere der... CC har blitt ganske vanskelig etter at det kom nye eiere, og ville ikke gitt samme "effekten" heller..

når det er sagt så blir jeg seff med hvis det ikke kræsjer med jobbing :)
Ole Lislegård Andersen
[]79 Malibu
[]93 Mazda MX5
[]73 Opel GT
[]76 Datsun 100a(prosjekt impreza drivverk)
[]94 Mitsubishi Galant SELGES BILLIG
[x]91 Nissan Micra
[x]91 Opel Kadett
[x]73 VW 1303s
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

Ja jeg burde kanskje sjekka litt først.. :oops: Men trodde at det skulle gå ganske greit, siden andre klubber bruker den plassen..
Men andre enn meg må gjerne komme med forslag da.. Eller er det liten intr. for å vise fram bilene og klubben ? :roll: Vi er jo alle like stolte av bilene våres, så skulle jo tro at også noen andre hadde noen planer i hode sitt.. Klubben er jo mye mer enn bare detta forumet..
Hilsen Knekten
BBAndersen
1000 RPM
1000 RPM

Post by BBAndersen »

vet ikke om det er noe lettere, men kunne blitt sinnsykt fett hvis man fikk lov til å parkere på den nye brygga ved tog stasjonen eller den kunstige delen av holmen ect...bra sted til bilder og ville vekket mye oppmerksomhet...

er medlem i am car og vet at det har vært og er mye jobb med torget, derfor jeg ville si ifra...
Ole Lislegård Andersen
[]79 Malibu
[]93 Mazda MX5
[]73 Opel GT
[]76 Datsun 100a(prosjekt impreza drivverk)
[]94 Mitsubishi Galant SELGES BILLIG
[x]91 Nissan Micra
[x]91 Opel Kadett
[x]73 VW 1303s
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

Virker som det er utrolig liten intr. for en mx-5 utstilling.. Så jeg dropper disse planene.. :oops: Vi har jo treffet på centralgaragen snart.. Vi får bare håpe at folk gidder å møte opp der..
Hilsen Knekten
Post Reply