Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Som norsk importør for Superpro polyurethane foringer har vi fått nok en god støttespiller innen sport, rally, gatebil og tuning markedet. Superpro har en stor bredde med foringer til det meste av det europeiske bilmarkedet.
SuperPro katalogen på nett finner du her: http://203.31.191.243/fulcrumCat/
En av mange fordeler med Superpro er at de leverer endel av sine foringer med justeringsmuligheter for justering av camber og caster for senkede biler og lignende. På denne måten kan brukeren få 2 produkter i ett ved montering av Superproforinger på bilen sin. Superpro leveres naturligvis også polyurethane foringer i standard utførelse.
Har nettopp satt disse på foran på bilen min, utgjorde STOR forskjell! Gleder meg til å få dem på bak også, mangla 2 bolter når jeg var på verkstedet sist.. Må samtidig takke for god service fra Jacob
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Hei Nope, det er en annen "gummi"blanding i superpro sine foringer, son gjør at du ikke opplerver knirking i samme grad med SuperPro som ved andre Polyurethan produsenter. SuperPro har eget forskningssenter som stadig er med på å utviklebest mulig løsninger for din bil. I tillegg gir de 3 års garanti på sine fornger/60.000 km (dette gjelder naturligvis ikke for banebruk).
Nå har jeg ikke sammenlinget ES og SuperPro til MX5 - men har tidligere sett at Superpro har endel flere foringer i sine kit enn ES.