Nagler på cab
Moderator: Styremedlemmer
Nagler på cab
Hvor får jeg tak i naglene til rainrailen? Er det mulig å bruke vanelige pop-nagler uten å få lekkasje og er det mulig å la være å nagle dette sammen i det hele tatt??
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
Medlemsnummer: 378
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
Medlemsnummer: 378
- JohnBGoode
- 1000 RPM
- Status: Offline
Nagler eller ikke nagler..
Etter hukommelsen (gårsdagens skumming av The Enthusiast tema bytte vunduet i kalæsjen.....) ser det ut til at de ikke ser seg brydd med å nagle opp igjen rain railen etter reinstallasjon.. Jeg husker kun at de dekker hullene etter naglene med elektrikkertape. Med forbehold om feil (engelsk og i ferd med å sovne
)

Jeg gjorde ingenting med naglene etter at jeg klipte de av. Og min er tett som en potte.
Men når du setter den på igjen er det viktig å sjekke at mutterne er skrudd riktig fast, ellers kan du få lekkasje. Du bare bruker en hageslange, og spyler nedover bakruta. Ser du at det lekker en plass er det bare å skru litt til akkurat der og i nærheten.
Har hørt at mutterne ikke må skrues "bom" fast, men ikke være for løse heller..
Men når du setter den på igjen er det viktig å sjekke at mutterne er skrudd riktig fast, ellers kan du få lekkasje. Du bare bruker en hageslange, og spyler nedover bakruta. Ser du at det lekker en plass er det bare å skru litt til akkurat der og i nærheten.
Har hørt at mutterne ikke må skrues "bom" fast, men ikke være for løse heller..
X-96BRG