Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sikker på at folk ikke tenker "Se på han der, masse metallbøyler i bilen, han prøver litt for hardt, han er nok tvilsom"
En annen ting å tenke på er videresalg. Jeg valgte den stylebaren jeg hadde pga. man kunne ta den av uten å se det hadde vært noe der. Man sliter litt mer med det med en rollbar. Kanskje ikke noe big deal med en gammel NA da.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
For mange er nok det at den er mer ideell for banebruk et pluss, mens andre helst vil ha en "jomfru". Du begrenser markedet mer med modifikasjon enn uten i min mening, men det spørs jo hvor langt man går.
Sjangsen for at noen har en rollbar jeg ikke liker er større enn motsatt og da er modifikasjon et minus. Sånn er det også med styling.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:For mange er nok det at den er mer ideell for banebruk et pluss, mens andre helst vil ha en "jomfru". Du begrenser markedet mer med modifikasjon enn uten i min mening, men det spørs jo hvor langt man går.
Sjangsen for at noen har en rollbar jeg ikke liker er større enn motsatt og da er modifikasjon et minus. Sånn er det også med styling.
Enig med du,, Eg kjøpe helst en jomfru bil, så kan eg fikse til selv,,
Kan kanskje være enig i at i allefall Hard Core modellen ser litt for "hard core" ut. Mye rør med harness bar og diagonaler.
Men bedre enn den Motorhead har i 10aen ved siden av knegg knegg: