Ja, finner du en måte å få ut denne bolten på, hvis den sitter fast hos deg også, så må du dele erfaringene. Men til nå ser det ut ti at slegge er tingen.Agility wrote:Hmm, denne må jeg følge med argusøyne, har nemlig akkurat samme problem med akkurat samme bolten... Har vel aldri vært ute og er vel solid fastrusta inni foringa... Skal hive meg løs på dem til uka og skal gi beskjed om jeg finner på noe fantastisk !!! :
Løsne bolt.
Moderator: Styremedlemmer
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Re: Løsne bolt.
Du har tilgang på rett verktøy.inglar wrote:Ja, finner du en måte å få ut denne bolten på, hvis den sitter fast hos deg også, så må du dele erfaringene. Men til nå ser det ut ti at slegge er tingen.Agility wrote:Hmm, denne må jeg følge med argusøyne, har nemlig akkurat samme problem med akkurat samme bolten... Har vel aldri vært ute og er vel solid fastrusta inni foringa... Skal hive meg løs på dem til uka og skal gi beskjed om jeg finner på noe fantastisk !!! :
Mener det heter Harald

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
jeg gidder for fan ikke banke ut boltene på hans bil, inglar er mye større enn meg
det fikser han lett selv.

-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
Bruk rustløser. Ekte vare, ikke WD40 som er like dårlig på alt det påstår å kunne brukes til. Jeg brukte den fra Biltema på akkurat samme bolten etter å ha prøvd vanlig vold med forskjellige verktøy først.
Sprayet på rikelig 3-4 ganger med 10 min mellomrom når jeg gjorde andre ting. Dagen etter var den løs.
Om jeg ikke husker feil å kan du spraye inn fra baksiden, ikke bare på endene.
Sprayet på rikelig 3-4 ganger med 10 min mellomrom når jeg gjorde andre ting. Dagen etter var den løs.
Om jeg ikke husker feil å kan du spraye inn fra baksiden, ikke bare på endene.
heheheheHarald wrote:jeg gidder for fan ikke banke ut boltene på hans bil, inglar er mye større enn megdet fikser han lett selv.

Det var forsåvidt ikke heeelt seriøst ment

Men det antar jeg du tok

er vel igrunn bare 3 ting som gjelder, rustløser, varme, vold.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 852
Jeg hamra som Tor, når min satt fast... Var nesten like vanskelig å få den på plass igjen også!
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Får ta en tur innom Biltema da det ser ut til at det nå er flere artikler på handlelista
Får spraye inn i alt jeg ser av åpninger og håpe at det hjelper. Kjøper nok to nye bolter da alle de andre også blir byttet. Ikke nødvendig sikkert, men kjekt å gjøre når alt er av. Får heller smøre på litt fett på den nye bolten.
Kan hente Harald når jeg er fysen på litt mat. Sitte i godstolen og mase på han om han er ferdig snart

Kan hente Harald når jeg er fysen på litt mat. Sitte i godstolen og mase på han om han er ferdig snart

- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
wd40 funker ivertfall ikkje....
deblock oil fra innotek e goodshit med ekstrem krypeevne:)
deblock oil fra innotek e goodshit med ekstrem krypeevne:)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Ser ikke bildet på grunn av filter, men er det snakk om kingbolt-kula nå?
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- MxMats
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 830
Har god erfaring med en kombinert rustløser/kjølespray fra crc, kjøler ned så rusten krakelerer og middelet trenger lenger inn (ifølge teksten på boksen) Funka for meg, der biltema rustløser ikke hjalp.
-96 Brg NA8C
-04 Bmw 116i
x-93 Mazda 626
X- Peugeot 306
X- Peugeot Spx
-04 Bmw 116i
x-93 Mazda 626
X- Peugeot 306
X- Peugeot Spx