I henhold til signaturen hans kjører han en 92 Miata

Moderator: Styremedlemmer
da skal jeg undersøke der:)petterbw wrote:flyin miata er et bra sted for å begynne. de har vel ikke de beste prisene men som nevnt så er kundeservicen veldig god og kittene er gjennomtenkt.
alternativt så er jo kompressor noe enklere å montere og ender på ca samme effekt.
hvilken årsmodell har du forresten?
Har Lyst på en mx-5 rundt 300hk.Harald wrote:du kan få mx5en så rask som du bare vil.. enkleste spm er. Hvor mye penger er du villig til å bruke på trim. 10k ? 30k? 80k? Og hvor mye klarer du å gjøre selv ? ikkeno problem å bygge en mx5 med 450hk om du vil det. men det koster mer enn du ga for bilen..
Jonna wrote:Har Lyst på en mx-5 rundt 300hk.Harald wrote:du kan få mx5en så rask som du bare vil.. enkleste spm er. Hvor mye penger er du villig til å bruke på trim. 10k ? 30k? 80k? Og hvor mye klarer du å gjøre selv ? ikkeno problem å bygge en mx5 med 450hk om du vil det. men det koster mer enn du ga for bilen..![]()
så, tips på hva jeg skal gjøre?
Enda bra jeg ikke sikter etter 140+Harald wrote:loki, 200hk mx er jo helt "død" over 140kmt![]()
men som andre sier, spørs jo hva man er vant med.
200hk mx, var morro LENGE det altså. morsom på bane også da.
bixen, er ikke no problem å finne folk som tar jobben. problemet er som du sier at ingen gidder gjøre sånt gratis. og om oljeskift er problem for eier alt, så er neppe DIY noe tema