Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det er mye diskusjon om dette på miata.net.
Alle hull på panser/lykter trekker i teorien luft ut fra motorommet da det i dette området har lavere trykk utenfor enn under panseret.
TSI er hakket bedre men å hente luft fra under vinduet (cowl) eller lenger ned i fronten vil gi best resultat.
Hvis det kun er for styling så ignorer alt over
Men da slipper du ut varme lufta da
Varm luft stiger vel også opp.. Så det vil nok hjelpe litt..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
vidar, bytte av hele fronten er meget aktuellt, venter på svar fra han som driver race shop nå, om han kan skaffe meg den fronten jeg har sett meg ut, klarer han det, og prisen ikke er så ille inkl montering/lakk, så blir det en annen look på bilen , og mye luft inn foran der
Helguera wrote:hæ? hva var det? utrulig dårlig bilde.. hva er forskjellen på det og turn in signals ?
Sorry for den, å linke til produktbeskrivelser hos ILMotorsport har også tidligere ikke vært et smart trekk... og linkene blir ofte ødelagt. Jeg har derfor plukket ut bildet her: