Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Silverboy wrote:oki, rent teknisk sett er det vel coilover på alle miata'r ja. .altså fjær over demper, men her er det vel mer snakk om ett høydejusterbart kit, som har den normale betegnelsen coilover skal man bare ha fjærer så er det jo drøss å velge imellom, selv med godkjenning..
Det er sant som de sier , man lærer noe hver dag... selv om det egentlig var noe jeg burde tenke meg til... (men det er jo søndag og alt ,hehe)
Pacmania wrote:Jeg kommer til å kjøre på tein.. tekniske kontroller er det ikke ofte man kommer over føler jeg..
Vil også anbefale et sett som kan godkjennes (med TUV papirer), jeg fikk mangellapp på at mine H&R fjærer ikke stod oppført i vognkortet ved sist EUkontroll i april04, heldigvis hadde jeg papirer på disse så det var bare og bestille visning på biltilsynet og få dette oppført i vognkortet, kostst ca 400kr på biltilsynet tror jeg
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
Pacmania wrote:Jeg kommer til å kjøre på tein.. tekniske kontroller er det ikke ofte man kommer over føler jeg..
Vil også anbefale et sett som kan godkjennes (med TUV papirer), jeg fikk mangellapp på at mine H&R fjærer ikke stod oppført i vognkortet ved sist EUkontroll i april04, heldigvis hadde jeg papirer på disse så det var bare og bestille visning på biltilsynet og få dette oppført i vognkortet, kostst ca 400kr på biltilsynet tror jeg
Eu kontroll blir problematisk for meg uansett med tiden.. men EU kontrollerer nå før jeg monterer greiene.. så får man ta ting som det kommer
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
jonny wrote:Nå har jeg bestilt nye Bilstein sport dempere,så får jeg heller kjøpe senkefjærer i tillegg.
Er det foresten noen her som kjører med Bilstein ?????
Kjører med bilstein sport dempere å H&R fjører på min. Er veldig fornød med det. God på gata å grei for en liten runde på banen.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
jonny wrote:Nå har jeg bestilt nye Bilstein sport dempere,så får jeg heller kjøpe senkefjærer i tillegg.
Er det foresten noen her som kjører med Bilstein ?????
Sitter Bilstein originalt på min. Veldig fornøyd med landevegsegenskapene.
Har ikke kjørt på bane ennå, men håper på noen runder til sommer`n.
jonny wrote:fikk tilbud på koni sett i dag.
4600.- ink moms.
Det må jo være knallpris eller ???
Dette er vel ikkje koil over sett.. da bestiller eg også i så fall...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
jonny wrote:Nei,det er koni sport settet som heter 1130
Gule koni og fjærer.
Uansett så er det billig tror jeg
Jeg får 30 prosent på netto pris av importøren
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
hvorfor ikke glemme tuv.. når man betaler 8k for ett tein superstreet coilover sett.. kan jo kjøpe gule koni og eibach fjører som "godkjenning sett" ved siden av for samma prisen..
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..