problemet er at det meste av det som har Tüv papirer er beregnet for europeiske biler, tyskt er størst i tyskland by far!

mulig bilstein har, har ikke undersøkt det spesiellt, Fant iofs ut at dersom jeg ville ha godkjennt måtte det bli koni, skulle jeg velge fritt uten å tenke på godkjennign så ville jeg tatt Tein... men så plutselig leste jeg en annonse i banzai eller japanese der jeg fant mx5 på lista over KW gewinde, og jubelen brøt løs
Koni er bra greier, uten tvil! De er for store og seriøse til å levere noe dritt.. Jamex gjorde det, leverte dritt, og de finnes jo ikke lenger

(derimot gjør interalloy det.. same shit, different name)
Koni ligger vel etter det jeg har forstått sånn ca på høyde med H&R, muligens kneppet under.. Så har du vel Bilstein og KW, også kommer grommere saker som Öhlins osv

(tenker da nå på det europeiske markedet, usa og jap spec merker finnes det uendelige mengder av)
Ettersom du bor i Oslo så bestill i tysklad, få det sendt til ett postkontor på svenske siden, og hent det der.. . Ser eksempler på at Koni Gewinde blant annet selges for omtrent det dobbelte i Norge.. I tyskland får du slike sett for 6-7000kr..
Vet ikke om det er bare å drite i godkjenning jeg, de er relativt hissige på å få ting i vognkortet nå om dagen, blitt dramatisk mye værre det siste året. Kamerat ble stoppet fordi han hadde glemt lyset, og endte med godkjenning på biltilsynet pga senking. Kan love at han sparte mye trøbbel på å ha Koni Gweinde på bilen.
Husk også at de aller aller fleste også krever papirer på 4hjuls kontroll etter montering av senkesettet også.
skal du bruke 10.000 på ett understell så hadde jeg valgt noe du kan kjøre rundt på med god samvittighet..