Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bilen er sort orginalt
Snakket akkurat med eigeren, og jeg må korrigere meg selv ang km stand. Den er 110 km. Ikke at det er den store forskjellen.. men her må en se ann tilstanden på bilen, som er meget bra. Men er helt enig med deg, km standen er høgre enn d en kunne ha ønsket, spesielt med tanke på videre salg en dag. Trur jeg byr han 150 tusen, han ønsker 160-170 for bilen.. Han betalte 200 for 2 år siden.. Men prisene har jo raaast siden den gang på desse tidligeste NB`ene. Hadde eg funnet en tilsvarende orginal bil og gjort samme modifikasjonene hadde vel bilen passert 200 tusen
Det er nok en grei pris det.. (Ikke at jeg er så oppdatert på priser på bil)
Kompressor kittet koster ca 25000,-
Felgene som følger med er ikke de billigste de heller...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Å se på prisene på finn eller autodb har liten hensikt nå på vinteren. Det er ikke representativt for prisnivået på denne typen biler. De fleste bilene som ligger til salgs, overvintrer uten å bli solgt. Enten har man hastverk om høsten og kvitter seg med sin cab. , eller man venter til våren. Min erfaring er at de som legger ut biler til salgs på denne tiden av året har god tid. Prisantydning er mest beregnet for at man håper å møte på en tulling som ikke har peiling. Ser f.eks at det ligger ute en NB 98 på autodb til 155K. Like sannsynlig at han får 155K for denne som at jeg vinner 7 rette i Lotto. Det lå (sorry gutter og jenter) flere 98 NB 1.6 ute på finn i fjor høst til 100K. Så er det bare å begynne å regne på hva diverse stæsj som man ønsker seg i tillegg koster.