Dual lykter NB 99 modell
Moderator: Styremedlemmer
Må man skjære ut, eller ligger lykta oppå fangeren? Husker ikke helt, fra da jeg hadde ute lyktene...StianOppistov wrote:Er ikkje all verden så skal til nei, eg hadde en 2,5 på min 2 den passet rett på men fikk en glipe i fangeren der lykta var, altså lyktene på 2,5 er litt lengre så det er bare å stikke ut litt, ca en cm på hver side,gorefeast wrote:he he... er det små modifikasjoner som skal til, så er jo det en mulighetcartman wrote: Eller du kjøper en stikksag på biltema, og får det tilpasset...
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
Medlemsnr: 544
så når man har skjært ut de par cm'ene , så forsvant glipa, og de passet perfekt?cartman wrote:Må man skjære ut, eller ligger lykta oppå fangeren? Husker ikke helt, fra da jeg hadde ute lyktene...StianOppistov wrote:Er ikkje all verden så skal til nei, eg hadde en 2,5 på min 2 den passet rett på men fikk en glipe i fangeren der lykta var, altså lyktene på 2,5 er litt lengre så det er bare å stikke ut litt, ca en cm på hver side,gorefeast wrote: he he... er det små modifikasjoner som skal til, så er jo det en mulighet
10"anniversary nr 7021
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline