Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
det står " click on images for more information" , så åpner en ny side seg der det står att lyktene finnes både for høyre og venstre styrte biler
men takk for tips til realcar
ikke så verst pris det må jeg si
unnskyld at jeg sier det, men de lyktene der ødelegger jo NB'en fullstendig.. får sånn sierra-assosiasjoner når jeg ser de lyktene..
vanlige klarglasslykter er mye penere synes nå jeg, men de får man kansje bare til nb 2.5?
men så var det jo dette med den delte baken å smaken da..
_mx5_Rune_ wrote:unnskyld at jeg sier det, men de lyktene der ødelegger jo NB'en fullstendig.. får sånn sierra-assosiasjoner når jeg ser de lyktene..
vanlige klarglasslykter er mye penere synes nå jeg, men de får man kansje bare til nb 2.5?
men så var det jo dette med den delte baken å smaken da..
Sier meg enig i grunn. disse er rett å slett fælt. kanskje med ett spesielt bodykit så kan de kanskje tålereres..
er forsåvidt enig med dere, men de originale på nb er temmelig kjedelige. mye penere de som er på 2.5 versjonen, men de vil jo ikke passe...
har sett lignende lykter som jeg linka til, men som har glass over seg i tillegg, men de var bare til 2.5 versjonen...
med andre ord slike lykter, men med glass over seg hadde passet bra synes jeg.
men hva trengs isåfall for å få 2.5 lykter til å passe?
Men hvor stor forskjell er det på 2 og 2.5? Hvis panser og forskjermer er like, skulle man jo tro at lyktene skulle gå an å tilpasse?
Panser og forskjermer er like fra 1999 til 2005.
Frontfangeren mener jeg å ha lest at skal passe overens på 2/2.5, så det bør være mulig å få 2.5 lyktene til å passe på 2?
Er noen i USA som har skiftet til NB FL lykter. Må skifte til den fronten også da Virka litt stress ja, men er mye kulere den fronten og de lyktene ja.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
med andre ord hvis jeg skifter frontfanger, så vil 2.5 lykter passe?
litt mer kostnader med andre ord.
kjipt å måtte kjøpe ny fanger også, pluss lakke... hmmmm...
gorefeast wrote:med andre ord hvis jeg skifter frontfanger, så vil 2.5 lykter passe?
Eller du kjøper en stikksag på biltema, og får det tilpasset...
gorefeast wrote:med andre ord hvis jeg skifter frontfanger, så vil 2.5 lykter passe?
he he... er det små modifikasjoner som skal til, så er jo det en mulighet
he he... er det små modifikasjoner som skal til, så er jo det en mulighet
Er ikkje all verden så skal til nei, eg hadde en 2,5 på min 2 den passet rett på men fikk en glipe i fangeren der lykta var, altså lyktene på 2,5 er litt lengre så det er bare å stikke ut litt, ca en cm på hver side,