Honda NSX ---> Mazdaspeed Miata
Moderator: Styremedlemmer
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
grattis Arild!
hvis interesse, så sier jeg ifra før neste autoX..
hvis interesse, så sier jeg ifra før neste autoX..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Hei. Autoslalom er jeg med på så rop ut til hele forumet når det blir.
Fikk montert nye felger og Toyo R888 i går så er spent på hvordan det oppfører seg med standard MSM understell.
Noen mobilbilder her: http://picasaweb.google.com/arildh/MazdaspeedMX5
Gullfelger matcher ikke helt men fikk de så billig at jeg ignorerer det lett.
Legg også merke til de fancy TUNER-STYLE-SPLINE-DRIVE-HIGH-PERFORMANCE-LIGHT-WEIGHT-ALUMINIUM-BLACK ANODIZED-LUG-NUTS.
De gjør meg nok uslåelig på gardemoen
Fikk montert nye felger og Toyo R888 i går så er spent på hvordan det oppfører seg med standard MSM understell.
Noen mobilbilder her: http://picasaweb.google.com/arildh/MazdaspeedMX5
Gullfelger matcher ikke helt men fikk de så billig at jeg ignorerer det lett.
Legg også merke til de fancy TUNER-STYLE-SPLINE-DRIVE-HIGH-PERFORMANCE-LIGHT-WEIGHT-ALUMINIUM-BLACK ANODIZED-LUG-NUTS.
De gjør meg nok uslåelig på gardemoen

- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
Sånn på papiret høres en rød bil med gullfelger noe harry ut, men det der ble faktisk ikke så ille. Litt race-stuk over det hele - og gateslicks hjelper mye. Sexye dekk - tror det var bare såvidt bildene gikk gjennom p0rn-filteret på jobben...
Stakkars dem som skal kjøre mot en bil med de hjulboltene der. Sjanseløse.
Edit: Er det stor forskjell på rulleomkretsene på de to settene der? Original-settet ser endel større ut (på det bildet hvor et fra hvert sett ligger på bakken).
Stakkars dem som skal kjøre mot en bil med de hjulboltene der. Sjanseløse.
Edit: Er det stor forskjell på rulleomkretsene på de to settene der? Original-settet ser endel større ut (på det bildet hvor et fra hvert sett ligger på bakken).
Det er en del stivere enn vanlig NB + kraftigere krengestag og andre bilstein dempere. Fjærene er ikke stive nok for banekjøring men på veien er det et veldig bra kompromiss mellom komfort og veiegenskaper. Styreresponsen var faktisk litt bedre med 17". Ikke dårlige greier de dekka som følger med orginale. Toyo Proxes R28 eller hva de heter.
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
Det blir noe eget aggresivt over biler sånsart de får på slicks. Synes faktisk at gullfargen mot det røde heller ikke var så ille.
Med de nye dekkene på MSMen blir det vel ennå flere på Rudskogen som kommer til å erge seg over ikke klare og kjøre fra en rød frisørbil
(ref : Exige'en som ble litt for ivrig sist
)
Med de nye dekkene på MSMen blir det vel ennå flere på Rudskogen som kommer til å erge seg over ikke klare og kjøre fra en rød frisørbil

-
-