Page 3 of 3

Posted: 27 Dec 2005, 01:24
by _mx5_Rune_
har faktisk klart å sprekke 2bacho kopper med latmann iløpet av året som har gått.. kan ikke si jeg er 100% førnøyd med bacho.. men smak og behag..

Posted: 27 Dec 2005, 01:31
by Mazdafreaks
EspenSort92 wrote:
Mazdafreaks wrote:Eg mekker utroligt mye, :lol: og er ofte litt hardhent med de, synest de var dårlige eg, derfor skaffet eg meg en industri som er meget bra kvalitet,
Litt imponert over at du har klart å ødelegge en tilsvarende skralle som en person på godt over 100Kg har stått og gynget på uten at den gikk i stykker...

Du skal være litt mer enn hardhent da... :)
(men seff. ikke alle skraller er helt lik selv om det er "samme" ..kanskje en produksjonsfeil?)
Ikkje hopper eg på de og ikkje bruker eg rør på de, sitter boltene godt fast så har eg ett stabiliator stag til opel manta med påsveist en slik holder til pipe, den tar det meste, og eg har ødelagt flere slike skraller fra bacho, de tåler rett og slett ikkje min mekking, og ikkje bruker eg de som hammer heller. og rengjør de ofte og legge de i olje for å ta vare på de. kanskje eg er for sterk :lol: Men tror nok eg mekker mer en de fleste her som hobby basis, brodern har hatt opel det sier vel sitt.

Posted: 28 Dec 2005, 19:24
by Pelle
Her ser dere julegaven min, booth cover.

http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... et0051.jpg

Posted: 28 Dec 2005, 21:09
by steffen
Pelle wrote:Her ser dere julegaven min, booth cover.

http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... et0051.jpg
Smooth

Posted: 28 Dec 2005, 23:30
by AJF
Pelle wrote:Her ser dere julegaven min, booth cover.

http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... et0051.jpg
Nice :D

Ser du har reklame for Theo på kanalskjørtene, regner med du fikk en meget hyggelig pris av Theo på skjørtene for det... he he :D Takk for tipset om han når jeg var i Nederland tidligere i høst, Theo var en grei kar. Sist jeg var hos han i begynnelsen av Desmber var han godt i gang med ombygging av NA til NC look, skal bli spennede å se bilder av det prosjektet, holder han planen sin så er vel det prosjektet nesten ferdig nå

Posted: 29 Dec 2005, 15:55
by Pelle
Har sendt et par mailer til Theo i høst, men han er ikke flink til å svare. Forrige gang det gikk lang tid skyldte han på databreakdown. Hyggelig å høre at han er i live i hvert fall.

Posted: 04 Jan 2006, 15:52
by arildh
Julegavene i hus:

Image

Nå trenger jeg bare KYB AGX og mildere vær så blir bilen stående på bukker en periode fremover.
Foringer har jeg fra før.

Posted: 04 Jan 2006, 16:07
by motorhead
Det betyr at min overtar som "skute" på Rudskogen til sommer`n det :| :)

Posted: 04 Jan 2006, 17:55
by arildh
Nå som sjørøverskuta mi blir stivere så stemmer kanskje det. Håper da at flere tørr bruke bilen i orginalstand også. Like gøy uansett.
Krengestagene på min forblir vel orginale så helt flat blir den ikke.
På Rudskogen kan det være en fordel da det forholdsvis krappe svinger hvor stivere stag (bak) kan føre til at det spinner lett fra innerste hjulet. Tvilsomt at det blir et problem da jeg går for Toyo R888 til sommeren 8)

Posted: 04 Jan 2006, 21:56
by AJF
arildh wrote:Julegavene i hus:

Image

Nå trenger jeg bare KYB AGX og mildere vær så blir bilen stående på bukker en periode fremover.
Foringer har jeg fra før.
Stiv julegave det der... he he :mrgreen: :mrgreen:

Blir nok noe ganske annet å kjøre på rudskogen når du får montert dette og KYB AGX