Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som fikk noe som kunne tilegnet mazda'n i år da?
selv ble det lite. Dog litt penger som kanskje går den veien samt en girkule som jeg skal prøve, men antageligvis ikke passer helt inn
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Var dårlig med gaver til Mazdan, men den får så mye alikevel så...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vet ikke noe om den, men har selv http://www.biltema.no/products/product. ... emId=80690
Dette funker forsåvidt greit, men skrallene er bare å kaste.
Kompisen min har likt og han sa jeg bare kunne kaste de. tenkte at jeg kunne jo bruke de til de røyk, men når de røyk trengte jeg så klart de som verst da jeg sto opp i en reperasjon. Så kan like så¨godt kjøpe et litt dyrere, ellers greit om du har skraller fra før.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Kjøper du verktøy på biltema. Kjøp med 10 års garanti.. Og HUSK å ta vare på kvitton...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
jeg har pipenøkkelsett med skralle fra sandvik/bacho..
har hatt dette i mange år, ble brukt en gang på en golf der en bolt satt fast, en person på godt over 100 kilo stod og gynget på skrallen til bolten løsnet.. skrallen er like fin den dag i dag..
Er kvalitets verktøy på denne måten så betaler jeg gjerne for det...
Skal såklart ha dette med 10-årsgaranti. Har fått det for meg at det er ikke det at verktøyet blir ødelagt, det blir heller borte. Så da ser jeg ikke vitsen med livstidsgaranti. Kommer garantert til å skaffe meg noe annet innen 10 år, og da får dette være "reservedeler".
Har hørt at det er endel tull med skrallene, men resten holder vel mål ?
kjøper kun teng-tools sine verktøy.. det er kvalitet med livstidsgaranti.. betaler heller litt mer for ordentlige verktøy som varer, verktøy med dårlig kvalitet blir dyrt i lengden..
Tilbake til temaet i tråden. Jeg ønsket meg ikke ting til mazda'en, men en hel mazda. Jeg nevnte for fruen at jeg ønsket meg en MX-5. Fikk jeg det ? Nei, jeg fikk en bok ...