Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
biXen wrote:27 for Europa, men mulig man får det litt før. Jeg har forhåndsbestilt både Forza 2 og Guitar Hero 2
Men må kjøpe det forbaska rattet også. Det betyr jo mindre ting til den ekte bilen, hehe.
Jeg kan iallefall anbefalle det rattet. Solid og bra, og gode pedaler.
Har jo av forståelige årsaker ikke fått testet det med forza 2, men har prøvd litt med PGR3, selvom det ikke er helt ultimat på det spillet, så er det mer spillet sin feil enn rattet, hvis du skjønner hva jeg mener. Og i et spill som Forza, hvor det handler om å kjøre riktig (ingen ekstra bonus for en feit sladd), så tror jeg rattet virkelig kommer til sin rett.
Har prøvd det litt med Forza 1 også, selvom man mangler force feedback, så fungerer det bra. Lett å holde en fin rett linje gjennom svinger og slikt.
Gleder meg stort til Forza2!
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
Litt forbant at Logitech G25 ikke funker på 360en. Det med "skikkelig" girspak og clutch. Men det koster jo fletta, så kanskje like greit. Og Turn 10 har virkelig tilpassa spillet til rattet, og de var med på å få rattet slik de ville også. Visstnok var deres mening en viktig årsak til at det ble FF denne gang. Godt kort i hånden å ha mot PS3 også. GT har ikke sjangs mot Forza nå
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Noen som veit om Nürburgring kommer på Forza2.?
I grunn rart hvis den ikke gjør det.
Tenkte jeg skulle kjøpe Xbox 360 Elite og Forza2 i innflyttingsgave til meg selv. Men det blir vel å stå i husveggen å male er jeg redd. Så det blir lite øving før man skal til den virkelige Ringen.
motorhead wrote:Noen som veit om Nürburgring kommer på Forza2.?
Tenkte jeg skulle kjøpe Xbox 360 Elite og Forza2 i innflyttingsgave til meg selv. Men det blir vel å stå i husveggen å male er jeg redd. Så det blir lite øving før man skal til den virkelige Ringen.
kan sikkert prøve det for deg, og passe på at pilsen har riktig temp. når du maler?
motorhead wrote:Noen som veit om Nürburgring kommer på Forza2.?
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Har noen testet Trackmania ? Det er bra underholdning. Gratis og greier.
Kanskje ikke så realistiske baner men fysikk er bra og sporvalg helt avgjørende for å få til noe. Overlegen multiplayer del også.