Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Harald wrote:Rådebank sånn jeg er vant til å høre det, varierer mer med turtall og ak/motorbrems enn man hører i videoen.
x2
Høres ut som om problemet kan sitte lenger oppe..
Om sprutet ikke er justert skikkelig for turbo kan du fort brenne en ventil eller to, selv om bilen ikke fusker merkbart i forkant. Å ikke vite hvike A/F verdier du kjører med er usunt for å si det pent
kan jo høres ut som en (eller flere) ventilløfter er helt død. når bilen har stått en stund (og olja renner ut av løfterene) kan min også høres nesten slik ut. men det pleier å gi seg etterhvert som olja blir litt varm og tynn og tida går osv osv.
enten det eller råder. sjekk filteret og hvis ikke du finner noe der så ville jeg sjekka HLA.
oh.. ta bilder om den har gått rundt, med løse deler inni der, er det egentlig et bra tidspunkt å vurdere en byttemotor vil tro at forbrenningskammer er maltraktert, ventiler mulig skadet, sylinderveggen skrapet opp, osv..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Bare vær obs på at topppakningen er konstruert slik at når det blir alt for mye trykk, så skal DEN ryke i stedet for at noe mye dyrere ryker.
Ha dette i bakhodet før du går for en kraftigere pakning
Sikker på at det er bare stempelet som er fubar?
Og til dere som kan dette: Er dette et resultat av detonasjon?
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
tyzonic wrote:men når jeg skal ha nye stempler nå.
er det noe spessielt merke jeg burde se etter?
også kjøpe en tjukkere topp pakning ?
Smell på med nye råder også samtidig? Jeg drømmer fortsatt om FM's råder og stempler
Hvorfor ikke gå for 1,8l? koster vel det samme for en 1,8 l som det du ender opp med der!
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
biXen wrote:Tror en investering i skikkelig datastyring og logging vil være en ide om du skal ha mer hester hvis du ikke skal ha slike resultater stadig
har du en link til dette??
Opel corsa 1,2 - 95 = blir bruksbil til jeg finner ny bil