Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
_mx5_Rune_ wrote:nåja.. det ivertfall ikke langt unna..
men vil du drepe det så får du det selvfølgelig til..
Girkassa er like svak på 1.8L som den er på 1.6L
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
_mx5_Rune_ wrote:nåja.. det ivertfall ikke langt unna..
men vil du drepe det så får du det selvfølgelig til..
Og girkassa går vel ved rundt 250-300hk har jeg hørt? Skyt meg hvis jeg tar feil. Men ser FlyinMiata har fått hånd på noe quaife innmat med rettskårne drev. Det skal visstnok tåle litt krefter.
Apropo driv-verk og skuddsikkert Rune, en kamerat av meg brukte en Audi Quattrokasse, 136 hk utgave eller noe på en 400-500 hk banebil.
Det holdt
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
_mx5_Rune_ wrote:nåja.. det ivertfall ikke langt unna..
men vil du drepe det så får du det selvfølgelig til..
Og girkassa går vel ved rundt 250-300hk har jeg hørt? Skyt meg hvis jeg tar feil. Men ser FlyinMiata har fått hånd på noe quaife innmat med rettskårne drev. Det skal visstnok tåle litt krefter.
Spørs litt på hvordan du kjører også..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive