Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
www.miata.net har fargeoversikt i FAQen. Tror ikke NA kom i annet enn smurfeblå, i standard versjoner i hvertfall. Den blåfargen er utrolig gammeldags, hvis den ikke er nybont så ser det utrolig stygt ut spør du meg
Når det gjelder 90 hesteren så har jeg ikke kjørt en slik. Min er jo 110hk, og jeg har kjørt den vanlige NA på 115, og det som går igjen på MX-5 er litt dårlig drag fra lav turtall, dermed hvis du skal kjøre rolig tur kan jeg tenke meg 90hk ikke er mye sprell i.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Mener det finnes et par andre blåfarger på NA.. En spesial utg som er blå..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Marina Blue og Laguna blue fungerer jo!
De likte jeg, men de er vel så godt som umulige å få tak i?! Special edition laget 100stk av som koster 3 ganger så mye som vanlige mx5'er?! Eller er det faktisk mulig å få tak i noen av de fargene?
Jeg må si det bildet av Mariner"smurfe" blå bilen fikk meg litt til å skifte litt mening. Tipper det har noe med blankheten i lakken å gjøre. Uansett er smaken svært varierende. Min favorittkombinasjon er Brittish Racing Green med Tan interiør. Jeg vet mange hater det, men jeg digger den som sagt. Så om noen foretrekker Mariner blue så har jeg full respekt for det.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive