Good-win racing
Moderator: Styremedlemmer
Good-win racing
Heisann.. Tenkte og bestille nye bremser fra good-win, om ikke så alt for lenge. men ender jo på godt og vel 1500 kroner i frakt, så hadde vel vært morro om noen andre skulle hatt noe der.. Litt upgrades før sesongen begynner for fullt? 

91' MX-5 1,6
Skal du handle fra Brian, så sender du en mail med alt du skal ha, så sender han en paypalfaktura tilbake, med korrekt fraktpris via f.eks USPS.tazie wrote:Eneste fraktmetode jeg kan velge, etter og ha valgt norge. Er UPS Global Express (226$)..........
Man vil IKKE bruke crappy UPS... De har myyye problemer med pakker som forsvinner, og tar overhodet ikke noe ansvar.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
- Status: Offline
Han svarer på sales@good-win-racing.com.tazie wrote:Hehe, okei. Da gjør jeg vel heller det, for 1500 var litt i overkant..
Men det er jo fortsatt bare og henge seg på om noen skal ha noe!
EDIT: har du en direkte-mail til Brian?

Betalte såpass for frakt jeg også da jeg bestilte nye skiver og klosser av ham. De kom fort da, og er fornøyd med dem.

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |