Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kjenner ikke forskjell. Men det har ikke hindret meg i å ha det på begge bilene i håp om at det hjelper. Kun etter den 20. runden på bane i så fall.
Har noen kuttet en bremseslange noen gang ? Mistenker at det kanskje er litt SS innenfor den gummien også.
Jeg har mine gamle. Kan vel ofre en og sjekke.
vanlig bremseslange har ikke no ss i seg (minner mer om oppbygningen på vanlig hageslange med sånn stoffgreie inni) .. de ss slangene har teflon rør inni.. positive og negative sider på begge løsninger..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Nå er det vist ikke bare fordel med disse, man kan slite på eu kontroller osv, pga de ikke viser tilstanden så godt som originale og man må ha papirer på dem,, og de kan vera for lange osv, har lest om folk så har subbet slanger i dekk osv, så her i gården er det bare originale så får bli på, aldri hørt om noen så fått sine ødelagt,, og de originale er jo stålarmert inni, iallefall de eg har skjært av på mine mazda prosjekt,,men litt styling er det jo, men er alltid litt skeptisk til å utforske på bremser eg, er kanskje en pyse, men sikkert pga eg har mistet bremser på ett par andre biler. Er redd gode tilbud på stålomspunnede slanger kan vera skummelt eg..
StianOppistov wrote:Nå er det vist ikke bare fordel med disse, man kan slite på eu kontroller osv, pga de ikke viser tilstanden så godt som originale og man må ha papirer på dem,, og de kan vera for lange osv, har lest om folk så har subbet slanger i dekk osv, så her i gården er det bare originale så får bli på, aldri hørt om noen så fått sine ødelagt,, og de originale er jo stålarmert inni, iallefall de eg har skjært av på mine mazda prosjekt,,men litt styling er det jo, men er alltid litt skeptisk til å utforske på bremser eg, er kanskje en pyse, men sikkert pga eg har mistet bremser på ett par andre biler. Er redd gode tilbud på stålomspunnede slanger kan vera skummelt eg..
Tenkte litt på det samme. Den stålstrømpa skjuler jo en eventuell svakhet i gummien under....skeptisk
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Har kjørt med ss slanger i flere år på forrige bilen, uten noen som helst issues.
En gummislange derimot, sprakk...
Skal vanvittig mye mer trykk til for å ødelegge en ss slange.
Eneste som igrunn ellers kan ta de, er om de ligger inntil noe som kan skape friksjon.