Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tness wrote:Jeg venter fortsatt på at coilen skal ryke på min
Min bil har snart rulla så langt at den ratt ryker på nytt
Bortsett fr det har det vært lite feil gitt. Cat`en gikk jo til h..vete her i vinter, men det er bare bonus. Det er grunn til å bytte eksos
Ellers må jeg si det er godt å få bekrefta at Porsche fortsatt er Porsche
DrHolm wrote:har ikke coilen deres ryki enda?? gled dere..
Min begynte å krangle på 68K km, og blei bytta på ~80K.. Jeg håper ikke den ryker en gang til, men det er snart på tide hvis man ser på kilometerstanden
DrHolm wrote:har ikke coilen deres ryki enda?? gled dere..
På min forrige NB så gikk den til helvette på rundt 80tusen.
Min nærmerer seg 100k, og det er ingen symptomer på at den skal feile.
Men så har jeg jo en superduper spesialutgave. Coilen er av massivt gull, så der blir det ingen lednings feil der i gården
Vet ikke om colilen min er av massivt gull akkurat , men bank i bordet på at den er av den holdbare varianten. Bilen har rullet 92K og ingen tegn sålangt til problemer der i gården
DrHolm: Var det ikke du som fikk restene av min gamle coil ? (Den halvparten som virket.)
Min coil røyk på ca. 120000 km.
Den nye coilen hadde et annet delenummer enn den gamle. Har lest et eller annet sted på nettet at de nye coilene skal være bombesikre.
Det stemmer at 2001+ modellene (1800) med direktetenning ikke har hatt slike problemer.