Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er i en desperat situasjon da jeg per dags dato ikke har skilter på bilen, og må selvfølgelig ta en EU for å få de på men har et uoriginalt Momo ratt som jeg ikke har mulighet til å godkjenne før 12 mai(første ledige timen hos vegvesnet!!)
Så jeg lurer på om noen er snille nok til å låne meg originalrattet(momo) i ca 12 timer og evt bruke mitt ratt i den perioden?
Hvis ingen har mulighet kan jeg sende deg mitt orginal ratt, så sender du det bare tilbake når du er ferdig med det. Det er ikke momo typen, men er et annet ikke airbag orginal ratt. Skal se om jeg har noe bilder av det...
Har såvidt brukt det selv, da det stod på en kammerats mx-5 (pga eu kontroll...) over lengre tid, mens jeg hadde hans momo. Og nå har jeg et annet ratt igjen...
men det jeg bekymrer meg for er postgangen i påska...har EU om 1 uke men det spørs hvor lang tid vårt postvesen bruker på å levere ei pakke på helligdager...
1991 NA
Ny kalesje, ny motor, fortsatt billigfelger med billigdekk 205/55R15
Kyb Agx dempere med org fjær.
nope-mx5 wrote:Aldri hørt om noen som har fått problemer pga. uoriginalt ratt...
-n
Kan garantere deg at de er pirkete her nede grunnet overflod av rånere som river ut org ratt med airbag og bare setter inn nav + ratt og ignorerer sikkerhet...
1991 NA
Har såvidt brukt det selv, da det stod på en kammerats mx-5 (pga eu kontroll...) over lengre tid, mens jeg hadde hans momo. Og nå har jeg et annet ratt igjen...
Skal se igjennom noen mapper på pcen.
Vent'a? er det 3 eika ratt (plast eller skinn) som det er en sirkel på og det står mazda så et horn tegn under?
1991 NA
EspenAndré wrote:Hvordan ser de på verkstedet forskjell på originalt MX5-MOMO og uoriginalt ?
edit:
dette er et originalt MX-5 ratt:
da jeg kjøpte denne bilen for 2 år siden i sarpsborg så hadde forige eier opplevd samme problem...men siden han ikke hadde en org ratt så gikk jo det problemet videre til meg...jeg lånte org momo ratt av en kompis som på den tiden hadde en NA og da jeg viste frem bilen til vegvesnet så nektet de å godkjenne etterkontrollen før de fikk forklart av mazda norge at momo er org på en mx-5!!!
trust me...verksteder og vegvesnet er heilt på trynet her nede...
1991 NA