Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kom i skade for å... øøøøh... miste lokket over den venstre vippelykten da jeg var ute og kjørte i går, (nå skulle vi hatt sånn dunke hodet i veggen smiley som på miata.net...) så jeg må lakkere den, og det er det en fyr jeg kjenner som skal fikse, men han spurte etter fargekode. Holder det med det som står under panseret da? ("Farbe: HU")
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"
Magnus wrote:Jeg kom i skade for å... øøøøh... miste lokket over den venstre vippelykten da jeg var ute og kjørte i går, (nå skulle vi hatt sånn dunke hodet i veggen smiley som på miata.net...) så jeg må lakkere den, og det er det en fyr jeg kjenner som skal fikse, men han spurte etter fargekode. Holder det med det som står under panseret da? ("Farbe: HU")
Du finner ihvertfall originalt fargekoden inni døren på sjåførsiden. I bak kanten ved låsen...
Neongrønn? Står dette i de norske katalogene, eller? På lakkboksen jeg kjøpte stode det "Neo green" (kode HU), altså "Neo grønn". Mener da at dette er det "offisielle" navnet?
Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler
2015 MX-5 Jet Black 1,5 Sport