Mx5 parts tips

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
eivind
500 RPM
500 RPM
Posts: 57
Joined: 19 Apr 2004, 02:00
Location: Sætre
Status: Offline

Mx5 parts tips

Post by eivind »

Da er jeg hjemme etter en tur til mx5 parts i england. Bitteliten butikk, disk med trivelige folk bak, og stort lager og eget verksted. Vi fikk kaffe og gode tips, samt at de var veldig behjelpelige med å få igjen momsen. (17%), Så reiser man 5 stk sammen med fly for 600 pp tr, leier en bil og kjører ned, lønner det seg i forhold til å kjøpe på nett.

Vidar: delene dine er konfiskert av en toller på Gardemoen :mrgreen: , og de som ligner på min bil er noen andre, helt tilfeldig :wink: . Ring meg når du setter kursen nordover.

Eivind
96 1.6 BRG Under Construction!
User avatar
Fatboy
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status: Offline

Post by Fatboy »

En kommentar til om mx-5 parts.

De er utrolig kjappe for tiden.

Jeg bestilte deler hos dem i går og fikk dem i dag :D

Det er vel egentlig transportøren i Norge som skal ha æren for at det går fort. Håper det forblir slik lenge.
User avatar
eivind
500 RPM
500 RPM
Posts: 57
Joined: 19 Apr 2004, 02:00
Location: Sætre
Status: Offline

Post by eivind »

Fatboy wrote:En kommentar til om mx-5 parts.

De er utrolig kjappe for tiden.

Jeg bestilte deler hos dem i går og fikk dem i dag :D

Det er vel egentlig transportøren i Norge som skal ha æren for at det går fort. Håper det forblir slik lenge.
Snakket litt med dem om kunder i Norge, de hadde forbausende mange. De får inn e-post, pakker og sender på sekundet om det er deler de har på lager. Da er det i Norge på 3 dager. Er det ikke på lager tar det lenger tid. De har det meste "in stock" bortsett fra tanklokk TT style. De er ikke å få fra leverandør (chromedesign) på mange uker. Selvfølgelig en av de tingene jeg skulle ha. Men det betyr jo bare ny tur over snart. 8)
Eivind
96 1.6 BRG Under Construction!
User avatar
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1778
Joined: 22 Apr 2004, 02:00
Location: Hardanger
Contact:
Status: Offline

Post by Mazdafreaks »

Ja eg må skryte litt av mx5parts eg også kjøpte senkefjører der og det tok ikkje lange tida før eg hadde dette, Gikk faktisk mye kjappere enn essoen i odda som eg har pleid å bruke...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Post Reply