Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
....da jeg fikk bilen min lå det et stort svart nett i bagasjen i tillegg til trekket man kan ha over kalesjen når taket er nede. Noen som kan fortelle meg hva dette nettet er til?
Et slikt nett har jeg sett Rudolf har. Han har hengt det under bagasjelokket. Slik at du også kan lagre ting der når du skal på tur.. skjønner du hva jeg mener??
Ja da er jeg hvertfal litt mer på nett (tok du 'an?) :p Har liksom sett for meg at det skulle være på hattehylla eller noe sånt. Har grubla noe voldsomt på det der :p *stikke ut å sjekke i bagasjen...*
Var ute og testa nå. Det er alt for stort til å feste under lokket. Finner ikke noen andre festepunkter til det i bagasjen heller. Vet ikke om det synes så godt på bildet men nettet er brettet på langs og har åpning langs den ene langsiden så det blir som en "lomme" på en måte.
Finnes som accessory til min bil også tror jeg. Sånn USA greie når man handler så legger man ting i det nettet baki så ikke alt fyker rundt. Rett fra handlevogna til bilen. Vil jeg tro.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black