Pølser på treff..
Moderator: Styremedlemmer
Pølser på treff..
Jeg var på streetmeet treff med midnight club på lørdag her i Drammen. Dette er en ganske liten klubb. Men de hadde med kald brus i kjøleskap og en stor pølsekjele med mye pølser. Prisen var 20 kr for pølse og 25 kr for brus. De solgte også klubbeffekter. genser, t-shorte,merker pluss pluss.. Her bruker de overskuddet til f.eks banekjøring og andre ting.
Kan detta være noe for oss i mx-5 klubben ? Kanskje på torsdagstreff og andre sammenkomster ?
Kan detta være noe for oss i mx-5 klubben ? Kanskje på torsdagstreff og andre sammenkomster ?
Hilsen Knekten
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Joda, pølsebuer er det nok av. Kafe og kebabsjapper også. Detta var bare et forslag for kanskje kunne få noe kr inn i klubben.. Har tilgode ennå å kunne få kjøpt miata club effekter også.. Jeg prøver å være litt aktiv.. Vil gjerne ha klubben aktiv også..biXen wrote:Har de ikke pølsebu/cafe osv. på østlandet?
Personlig ser jeg ikke helt hvorfor noen skal stå og svette over pølsegryta før et treff, men det er kanskje bare meg. Kan selge saft og vafler langs veien også kanskje
Hilsen Knekten
Pølsesalg er ikke lovlig
Vær oppmerksom på at hvem som helst ikke kan selge (heller ikke dele ut gratis) pølser på gaten. Dette må det søkes tillatelse til hos Mattilsynet, som setter strenge krav til matoppbevaring og hygiene. Lett bedervelig mat som pølser og hamburgere må oppbevares kjølig, ellers kan de bli bedervet på under en time og medføre akutt matforgiftning. Det ville være svært ødeleggende for klubben om oppmøtte medlemmer og tilskuere lå og vred seg i grøftekantene med magesmerter og tosidig diaré. (det fosser ut begge veier.) Organiserer klubben salg av pølser, står klubben også ansvarlig for evt. erstatningskrav ved en matforgiftning.
Dette må ikke forveksles med f. eks. en privat grillaften hvor hver mann har med sin egen grillmat.
Hilsen Bocken
Tidligere ansatt i Mattilsynet
Dette må ikke forveksles med f. eks. en privat grillaften hvor hver mann har med sin egen grillmat.
Hilsen Bocken
Tidligere ansatt i Mattilsynet
Pølser på treff var egentlig bare et forslag for å få igang debatten om HVA kan vi gjøre for å få inn kr til klubben.. Som da igjen skal tilfalle oss brukere.. Jeg veit forsatt ikke hvor jeg kan få kjøpt klubb effekter jeg.. Syns ikke klubben gjør nok for å promotere seg.. På centralgaragen treffet skulle en komme med flagget med klubblogoen på.. Jeg sa da at jeg skulle ned tidlig, så jeg kunne henge det opp.. Men neida.. Flagget kom aldri..
Her må det skjerpings til !!
Hilsen Knekten
Her er det masse en kan gjøre!
Spørsmålet er jo om man vil tjene penger på oss?
Vi er vel ganske få...?
Kanskje det er bedrifter som ønsker å sponse oss.. det er vel noen som gjør det alt for det jeg vet? De får logo på sidene her. og til gjengjeld faller noen prosent av omsetning gitt gjennom denne klubben tilbake til klubben..
Det er utrolig mange her inne som har jobber det helt sikkert går an å gjøre et samarbeid med.
En ting som kan gjøres er å forbedre mulighetene for å kunne bli medlem.
Jeg har nå prøvd en god stund men ser ut til å gi meg fordi det tydeligvis tar for lang tid.
Her er det mye å hente
Spørsmålet er jo om man vil tjene penger på oss?
Vi er vel ganske få...?
Kanskje det er bedrifter som ønsker å sponse oss.. det er vel noen som gjør det alt for det jeg vet? De får logo på sidene her. og til gjengjeld faller noen prosent av omsetning gitt gjennom denne klubben tilbake til klubben..
Det er utrolig mange her inne som har jobber det helt sikkert går an å gjøre et samarbeid med.
En ting som kan gjøres er å forbedre mulighetene for å kunne bli medlem.
Jeg har nå prøvd en god stund men ser ut til å gi meg fordi det tydeligvis tar for lang tid.
Her er det mye å hente
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
- Rudolf
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 627
Har klubben dårlig råd ????
Erik
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Jeg har sagt det før, og sier det igjen.
Firmaene som legger inn forhandlerannonser burde faktisk betale for dette.
De tjener faktisk penger på å få gratisreklame som klubben ikke får noe særlig igjen for.
Noen få % rabatt på hovedsakelig ting som er uinteressante, er ikke akkurat en bra deal.
Se hvordan ting fungerer på miata.net og f.eks clubroadster.net.
Der betaler firmaer for å være sponsorer, og får da bannerreklamer etc på siden, og fri tilgang til å annonsere og selge produkter på sidene.
Der klarer de fint å ha forum som er utrolig mye større en dette lille forumet, til å gå rundt uten å kreve betaling fra brukerne.
Er nok ikke umulig at firmaene som selger her på forumet, hadde betalt f.eks 500,- i halvåret for å annonsere etc.
Fått 2-3 slike, så er det faktisk noen tusenlapper i året.
-n
Firmaene som legger inn forhandlerannonser burde faktisk betale for dette.
De tjener faktisk penger på å få gratisreklame som klubben ikke får noe særlig igjen for.
Noen få % rabatt på hovedsakelig ting som er uinteressante, er ikke akkurat en bra deal.
Se hvordan ting fungerer på miata.net og f.eks clubroadster.net.
Der betaler firmaer for å være sponsorer, og får da bannerreklamer etc på siden, og fri tilgang til å annonsere og selge produkter på sidene.
Der klarer de fint å ha forum som er utrolig mye større en dette lille forumet, til å gå rundt uten å kreve betaling fra brukerne.
Er nok ikke umulig at firmaene som selger her på forumet, hadde betalt f.eks 500,- i halvåret for å annonsere etc.
Fått 2-3 slike, så er det faktisk noen tusenlapper i året.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- siemens
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 623
Virker som du er sjokkert nå knektenknekten wrote:Pølser på treff var egentlig bare et forslag for å få igang debatten om HVA kan vi gjøre for å få inn kr til klubben.. Som da igjen skal tilfalle oss brukere.. Jeg veit forsatt ikke hvor jeg kan få kjøpt klubb effekter jeg.. Syns ikke klubben gjør nok for å promotere seg.. På centralgaragen treffet skulle en komme med flagget med klubblogoen på.. Jeg sa da at jeg skulle ned tidlig, så jeg kunne henge det opp.. Men neida.. Flagget kom aldri..

Klubben burdet ha vært der med flagg å effekter klubben sitter inne med... dette har vært tatt opp x antall ganger (også med styret) men det skjer ingen ting.... jeg skulle få jobben med å selge disse effektene våres, vel.... ingen ting skjedde, så jeg trakk meg fra heile skiten.
Ledelsen i klubben gjemmer seg bak "når de nye nettsidene kommer opp... da kommer det) denne har de brukt nå i snart 2år så vidt meg bekjent
Svelvikramp
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
Vel ref tidligere sagt om valg av ny leder, enten blir klubben fornøyd eller så blir det vel fort en ny?
Det handler om rett mann på rett plass! Og her er det vi alle som må være enig om hva vi ønsker og krever!
Jeg for min del må jobbe hardere for faktisk å få meldt meg inn!
slik burde det ikke være!
Det handler om rett mann på rett plass! Og her er det vi alle som må være enig om hva vi ønsker og krever!
Jeg for min del må jobbe hardere for faktisk å få meldt meg inn!
slik burde det ikke være!
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
- Rudolf
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 627
Som betalende medlem så kunne det vært artig å vite hvem som sitter i det nye styret.
(Eller er det hemmelig ?)
På hjemmesiden står det at Vidar Fjæran er formann !
Erik
(Eller er det hemmelig ?)
På hjemmesiden står det at Vidar Fjæran er formann !
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package