Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Liste over alle spesialutgaver av NA og NB: http://www.mx-5.net/mx5germany/www.mx5- ... delle.html
Kan ikke finne noe som ligner på hva du søker.
(Unlimited betyr mest sannsynlig at den ikke er laget i noe begrenset opplag.)
Så den siden jeg også, men fant den ikke. Har oppgradert lyd anlegg også.
Mulig jeg bommer på navnet rett og slett. har nevnt den tidligere på forumet og fant den ikke når jeg søkte så kanskje jeg surrer med navnet. Men fant den uanset tikke på lista der.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Fant også en haug til salgs i tyskland. Morro å titte litt.
kanskje enn 20 1,8liter til salgs i tyskland.
er ikke så mye vits å se etter høyreratta biler fra england fant jeg ut
Da var det bare å levere lottokupongen.
Er 130-160000kr mye for en 1.8 2004 mod? Fant ikke noe særlig ute for salg så ble usikker. (vet det kommer ann på hva kjøper ønsker, km stand, etc. men ca)
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Blei litt interessert i denna bilen jeg også; titta litt rundt og lurer..
To fronter på denne bilen også, eller bare den med grøftelys som ikke er original på Unplugged?
Kanskje du kom over fler sider med informasjon du er lysten på å dele?
EDIT: en liten jungel detta her: "Brilliant Black, Titanium Gray Metallic, Velocity Red or Sunlight Silver Metallic (2000 in UK as 'Euphonic', 150 in Spain as 'Hit', 200 in France as 'Etna', in Germany as 'Unplugged', in Italy as 'Backstage')"
Min 2002 1,6, sort med sort skinninteriør med rødt i midten av setene og på deler av dørpanelet ble av selger oppgitt å hete "Edition".
Knut
2006 Volvo C70 2.4i 170 hk
2005 VW Transporter T5 Doka 1,9 TDI 145 hk
2004 Volvo V70 2,4 D5 210 hk
Altfor mange 60-talls Øglænd-sykler
X 2002 NBFL 1,6 "Rødhette"
X 1996 NA 1,6 "Lille Rø"
X Diverse bruksveteraner
X masse forskjelligeCitroen