Jeg har nå fått i det überpopulære gReddy-kittet i min Mazda.. vi snakker helt standard, med AFPR og 6 grader tenning. Har dukket opp et par spørsmål som dreier seg om det å turbokonvertere en Mx5.. så jeg bare slenger de ut og ser om det kommer ett eller flere fornuftige svar

- luftmengemåler, når jeg har denne på gReddy-kittet mitt med det flotte luftfilteret, dulter den hele tiden borti bremseslange og jeg får heller ikke igjen panseret helt.. noen som har hatt samme problem og løst det? Noen mulighet overhode for å kvitte seg med måleren uten å f.eks. MegasquirtPNP? Tips mottas med takk

- det står i den feteste veiledningen noen gang, at gReddy-kittet må kjøres inn under 4000rpm i ca 500-900km.. hva er dette godt for? Trenger jeg å bry meg om det?
- denne thermo-wrappen som følger med settet, denne blir jo temmelig fort brun og ser litt sånn.... eh.... shabby ut.. er dette ok, eller anbefales det å bytte til annen varmebeskyttelse? Evt. hva?
- det er 52mm gauge/viser som passer i luftehullet i midtkonsollet? Tenker på turbotrykksmåler og ønsker som mange andre å få den inn der

Det dukker sikkert opp mere etterhvert.. men dette er det jeg lurer på i første omgang..
.. skal også sies at når jeg klarte å sette på dette settet, er ikke dette hjernekirurgi, haha! Som jeg sa i en annen post i går, slapp av alle sammen, Megasquirt og IC kommer når skattepengene kommer i Oktober, så skal ikke fortsette med dette settet slik det er nå