ØK: Vinterbil (japse)

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Medlemsnummer: 745
Status: Offline

ØK: Vinterbil (japse)

Post by HegeCecilie »

Jeg og drHolm har funnet ut at det kunne vært praktisk å ha en billig ekstrabil som det er litt lettere å komme seg frem med gjennom de verste snøfallene på vinteren, samt har litteranne mer plass enn vi disponerer med våre to MX-5'r nå. :) Type 323, 626, Corolla, Carina, Primera, Sunny, Civic osv.

Vi ser derfor etter en driftssikker bil (helst japse) til noen tusenlapper, som er EU-godkjent minst et år fremover og der årsavgiften er betalt, samt at det er ingen eller minimalt med reperasjoner som må til. Manuelt gir, bensin eller diesel er uvesentlig, men skal være forhjuls- eller firehjulstrekk. Ser flere på finn.no, men tenkte å slenge ut en post her i tilfelle det er noen i klubben som har en billig bruksbil til salgs. :) Send PM til meg eller drHolm.
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
Anja
2000 RPM
2000 RPM
Medlemsnummer: 651
Status: Offline

Post by Anja »

Skulle dere få for mange kan dere videresende en til meg :lol:
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
Post Reply