Harrytur 2009. 12. september.
Moderator: Styremedlemmer
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Harrytur 2009. 12. september.
Ja, da er det snart tiden for å fylle opp fryser med god mat og kjøleskap med god drikke (må huske på å rekke polet før 15.00).
Mer informasjon om oppmøtested og tid kommer.
Mer informasjon om oppmøtested og tid kommer.
- inglar
- 7200 RPM
Da legges informasjon ut her. Blir oppdatert så fort ny informasjon kommer inn.
Oppmøte er på Tyrigrava Kro klokken 10.00. Den ligger langs Gamle Mossevei. For de som ikke er kjent ut til Tyrigrava kan en sikkert avtale oppsamlingssteder for å få med alle.
Finner mest mulig svingete veier (ikke hullete) ut til Strömstad. Husk på polet. Det blir etter det et besøk på pizzarestauranten nede ved havna før en tar en tur innom Svinesund for å fylle opp bilen med det er trenger og ønsker.
Hadde vært hyggelig hvis flere hadde blitt med på en pizza i Strömstad. Det er flere som har prøvd seg på bananpizzaen
Oppmøte er på Tyrigrava Kro klokken 10.00. Den ligger langs Gamle Mossevei. For de som ikke er kjent ut til Tyrigrava kan en sikkert avtale oppsamlingssteder for å få med alle.
Finner mest mulig svingete veier (ikke hullete) ut til Strömstad. Husk på polet. Det blir etter det et besøk på pizzarestauranten nede ved havna før en tar en tur innom Svinesund for å fylle opp bilen med det er trenger og ønsker.
Hadde vært hyggelig hvis flere hadde blitt med på en pizza i Strömstad. Det er flere som har prøvd seg på bananpizzaen

Høres knallbra ut. Dette er jeg lett med på.
Skal sette av spenn til dette om jeg klarer.
Har bestilt no grønnjævli med deler til Pusen nå, så jeg er redd jeg ryker på penga
Skal sette av spenn til dette om jeg klarer.
Har bestilt no grønnjævli med deler til Pusen nå, så jeg er redd jeg ryker på penga

Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- inglar
- 7200 RPM
Da får du bli med på torsdagstreffet neste uke: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=11503jean-eric wrote:Hadde jeg ikke måttet jobbe, så hadde jeg vært med. Hadde vært hyggelig å få truffet folka i miljøet/klubben. Men det får bli en annen gang