Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lysene i "haikjeften" har tatt kvelden for å si det sånn. Lysene var koblet på dette relee. Siden mine elektriske kunnskaper er sterkt begrenset, håper jeg noen her kan fortelle meg hva det heter.
Det der er et vanlig lysrelé, men pass på at det er på 30A. Du kan se på dette: 42-688 fra Biltema. Eller et liknende slik du har på Torshov Bilrekvisita: 1730047
Dro sporenstreks til Biltema og kjøpte nytt rele, men dessverre så var det ikke releet som var synderen. Må vel begynne og måle meg litt frem..
Releet brukes til kjørelysene og det har aldri vært noe tull med dette. En dag så var det noe tull med alarmen (defa) fikk startet og kjørt bilen men uten kupévifte og uten kjørelys Stoppet bilen slo alarmen av og på noen ganger og der virket plutselig vifta Men ikke f*** om kjørelysene ville bli med. sjekket alle sikringer men alt er gulle godt der. Må være noe ledningstull...
Tore Martinsen wrote:Dro sporenstreks til Biltema og kjøpte nytt rele, men dessverre så var det ikke releet som var synderen. Må vel begynne og måle meg litt frem..
Releet brukes til kjørelysene og det har aldri vært noe tull med dette. En dag så var det noe tull med alarmen (defa) fikk startet og kjørt bilen men uten kupévifte og uten kjørelys Stoppet bilen slo alarmen av og på noen ganger og der virket plutselig vifta Men ikke f*** om kjørelysene ville bli med. sjekket alle sikringer men alt er gulle godt der. Må være noe ledningstull...
Du kan ta ledningene som kommer ut ifra det releet du skiftet og ta det mot karosseriet, hvis det gnister nå er det hvertfall strøm i disse ledningene. Da vil problemet ditt være i koblingspunktet til lysene i haikjeften. Det vil si at du må avmantle og koble opp på nytt. Fungerer det ikke nå er det pærene.
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata