Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ser det er flere som liker åssen disse ser ut og mulighetene for å montere de lavt.
Bildene over er av NA'n til en på mx5nutz/clubroadster.
Setene er elise, mener å tro det er s1.
So today i got my finger out and finally finished(bar trimming a few bits) the rails for the Elise seats, i decided to make new ones to get me lower. The base of the seat is now on the floor, i cant go any lower than this!
Har lest endel tråder, og slik som det er gjort her er nok måten å få det lavest, sammen med orginale skruehullene.
Har prøvesittet elise seter i mx-5 som var montert rimelig lavt og det var deilig å komme lengre ned, absolutt noe som står på ønskelista..
Med slike fester blir jo alle bøttestoler griselave. Bygger jo nedenfor de to tversgående bjelkene på NB. Men så veldig pene var de ikke i hverken i blå eller rød.
arildh wrote:Med slike fester blir jo alle bøttestoler griselave. Bygger jo nedenfor de to tversgående bjelkene på NB. Men så veldig pene var de ikke i hverken i blå eller rød.
Farge har du lov til å velge selv
Noe av poenget blir også at det ikke er så store sidestøtter som en bøttestol, dermed mye enklere til daglig bruk.
Liker godt de i svart selv.
Disse er ikke montert like lavt som de i øverste innlegg.
Har prøvd elise stoler to ganger, og synes jeg satt godt i de, selv jeg som er så stor. Engang i Mx-5 og en gang i elise. Klart bedre enn orginal stolene i NAn min.
Lotus ville ikke solgt bilen med noe som ikke fungerer over lengre tid og til mange forskjellige mennesker.