10 stk dro fra biltema til bowling og Go-cartkjøring....Kvelden startet med en matbit og sosialt samvær.....for deretter å kjøre Go-Cart...med en tid på 0:25.524, endte Tommen på 1.Plass, med Stein og Odd like bak...

Motto: Ikke sett deg selv i fare. Du er jo alt du har";
Gøy var det uansett og her har mange av oss myyyyyyeeee å lære ja....

Deretter var det Bowling og mer sosialt samvær....

Året 2009 er snart over, og vi svinger elegant inn i 2010.......nytt år med mange muligheter.
Jeg føler nå at vi har en fin grunnstamme å bygge det nye året på, og derfor ser jeg virkelig frem til neste år....Håper og tror vi skal få mange fine stunder sammen i våre flotte Mx5/Miata`s......

Før vi forlater dette året,lovte jeg å sjekke om det er tid og anledning til et aller siste møte......Jan og jeg skulle sjekke om alternativer til et såkalt "julebord"......Jan sjekket Rica Hell med full pakke, men etter å ha fått priser for dette, ble vi enig om at vi skulle finne et billigere alternativ...
Alternativ 1: Byen. Enkel servering med drikkke eventuelt på Kvilhaugen gård.12.Desember.
Alternativ.2: Vi møtes hos meg for enkel servering( grøt, gløgg og øl) den 11 eller 12.Desember....felles buss tilbake til byen etterpå.( Linda ,da trenger jeg "litt av kassa")Et fat vin gjør flere mirakler enn en kirke full av helgener....vett du...

Alternativ.3: Vi gir Fan, så møtes vi i Januar til ett eller annet...
Kom med innspill....

Intill videre: Noen må kjøre de høye bilene og spise de lave biffene ...hehe....