Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
har vært i bergen fredag og lørdag for å se på sted å bo. Midt i byen kom det en hel gjeng med gamle Morgan'er. Rimelig fint. Når jeg kjørte nedover fra bergen mot odda så fant jeg noen helt ville veier(!). Så svingete å sååå trangt! så moro det hadde vært å hatt mx5en der.. Kjørte familen sin volvo S80(litt greiere å ha med å gjøre når man skal kjøre 120mil). Fant værtfall ett sted å bo i Olav kyrres gate. Skal desverre ikke ha med meg lekebil dit.. men kansje en liten tur med den opp dit til sommeren
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
Ja det er masse morsomme veier fra bergen til odda, bare drittveier som er morsomme med lille miata... De er ikkje så morsomme vis du har en stor semi trailer, men hva gjør vel det...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..