Var ute hos fattern og byttet olje og filter på bukken i dag (Hildegunn), MEN når eg skulle hjem stoppet bilen etter 1 km, MOMENTANT... Hadde dårlig tid så fikk ikke sjekket så mye av årsaken. Virket som eg gjekk tom for bensin. Men bilen tenner og får bensin! Har en mistanke om at det er LMM som er røke siden den tenner når eg kjinner.
Noen ider på hva det kan være?
Bilen stoppet!
Moderator: Styremedlemmer
- Agility
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 813
- Status: Offline
Re: Bilen stoppet!
Sjekket kontakten inn på LMM ? Kan være at den ikke sitter ordentlig i, da skjer det der.
LMM er såvidt jeg vet bare et potmeter, styrt av klaffen, og de pleier ikke å dø, de begynner å fuske når de er slitte. MEN mulig jeg er helt på jordet her, så bare skyt....
LMM er såvidt jeg vet bare et potmeter, styrt av klaffen, og de pleier ikke å dø, de begynner å fuske når de er slitte. MEN mulig jeg er helt på jordet her, så bare skyt....

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Re: Bilen stoppet!
He he, ja den er på og problemet løst, viste seg at det nesten ikke var gnist på den ene coilen. Trodde først at det var coilen som vår deffekt men det var den ikke, cas sensoren på kammen som hadde tatt kveld, byttet den og bilen gjekk som en klokkebiXen wrote:Bunnpluggen er på?