Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kommer etterhvert til å trenge en hub og gjerne en quick release til et keys racing ratt. Har sett litt på works bell sin, men er det noen som vet om den passer til NB?
Beste for NB er nok uten tvil Works Bell.
Er veldig mange man må begynne å modifisere og tilpasse.
Jeg kjøpte meg Works Bell short hub.
Den er ganske dyr, men passer 100%, bygger lite (så jeg kan montere skikkelig quick-release senere), og er dreid ut av en ren blokk alu
erikxedge wrote:Jeg kommer etterhvert til å trenge en hub og gjerne en quick release til et keys racing ratt. Har sett litt på works bell sin, men er det noen som vet om den passer til NB?
Om den du linker til passer til NB er ikke lett å svare på, da det ikke står om det er til na eller nb. Tror det beste er å sende selger en mail. Det er forskjell på blinklysutløseren mellom na og nb. Works Bell sin passer rett på. Det er også frest ut til pluggene for airbag og tute. Det følger også med blindplugg til airbagen og forlenger til tuta.
Jeg kjøpte Snap Off her: http://www.snapoff.com/ Er en butikk i Norge også, men jeg husker ikke navnet. Fikk også tilsendt tüv-papirer på denne snapoff´en med MX-5 listet opp.
erikxedge wrote:Jeg kommer etterhvert til å trenge en hub og gjerne en quick release til et keys racing ratt. Har sett litt på works bell sin, men er det noen som vet om den passer til NB?
Om den du linker til passer til NB er ikke lett å svare på, da det ikke står om det er til na eller nb. Tror det beste er å sende selger en mail. Det er forskjell på blinklysutløseren mellom na og nb. Works Bell sin passer rett på. Det er også frest ut til pluggene for airbag og tute. Det følger også med blindplugg til airbagen og forlenger til tuta.
Jeg kjøpte Snap Off her: http://www.snapoff.com/ Er en butikk i Norge også, men jeg husker ikke navnet. Fikk også tilsendt tüv-papirer på denne snapoff´en med MX-5 listet opp.
Fikk du kjøpt direkte fra Snap-off sin side?
(Hvor mye kom det på?)
Hadde ikke råd til works bell akkurat nå så jeg kjøpte noe billig dritt fra ebay i første omgang. Men det blir nok WB senere. Blir spennende å se når ebay pakka kommer... :p
erikxedge wrote:Hadde ikke råd til works bell akkurat nå så jeg kjøpte noe billig dritt fra ebay i første omgang. Men det blir nok WB senere. Blir spennende å se når ebay pakka kommer... :p
Er jo mange som har blitt positivt overrasket av ebay-produkter. Får håpe du blir det også. Men passer den ikke til Nb så er det trolig mange med Na som har lyst på den.
Ikke kjør noe racing med ebay hub,, eg har sett slike har bristet ved litt aktivt kjøring, den står jo på en kon, og sprikker konen så kan man risikere å daue.. eg bruker momo hub på min nb ifra na.. funker godt nok for meg, og eg har også en tuv godkjent snap-off, har også en snap-off extra liggende oppå ett møbel i stua..