Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
.. bilen kjører med gReddy kit'et og har det kjempebra! Skal jo da få trykket inn Megasquirt PNP saken, men først tenkte jeg at jeg skulle borre i bunnpannen og slenge oljeretur ned dit..
.. har dere bare brukt helt vanlig messing.. ELLER er det noen som har fått tak i alu..?? Han som skrur for meg sier det er bedre å slite litt for å finne en alu enn å bruke messing, han tror ikke det holder med kun gjengene, han vil sveise
Noen meninger om dette?
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
det fungerer utmerket å gjenge og skru inn messing sak, bruk gjerne no tokomponent stålplast jall for å sikre.. men er ofte litt svetting rundt sånne koblinger.
har du motor ute, så er den ultimate løsninga å sveise fast han an10 gjengeparti, og bruke skikkelig slange hele veien opp, osv.
har prøvd begge deler, men er ikke tvil om hva som er den bra løsningen
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''