Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
nope-mx5 wrote:Begi-S er en konge startpakke.
Mye bra løsninger, og kurrant å oppgradere senere.
Om jeg skal tvangsmate min, blir det enten Begi-S eller Rotrex.
-n
Rotrex virker rått... Har denne noen innvirkning på bensinforbruk ved vanlig kjøring? Eller har denne clutch funksjon? Så bare kompressoren kostet 3000$, virker litt dyrt spør du meg
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
også lurer jeg på om det no mer jeg bør bytte ? eller går det med org. dyser osv ??
Greddy-kittet er et helt greit kit det, selv om FM og BEGI har høyere kvalitet. For noen år siden sprakk Greddy-manifolen ofte, nå har den kommet i en forbedret utgave. Bruk org dysene, skal du ha større må du bytte ecu (sette inn "datasprut"). Å hive på en intercooler kan være smart.
1990 Na, Greddy turbo, Jackson luft-vann intercooler, DIYPNP, 2,25" eksos, custom downpipe, noe bling-bling
greddy kittet kan brukes som det er ut av eska, ikke ideele løsninger på alle punkter, men vil fungere. min greddy manifold sprakk etter lang tids bruk på 3 ganger det ladetrykket kittet var laget for..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Harald wrote:greddy kittet kan brukes som det er ut av eska, ikke ideele løsninger på alle punkter, men vil fungere. min greddy manifold sprakk etter lang tids bruk på 3 ganger det ladetrykket kittet var laget for..
auda
fungerte den bra da ?
Opel corsa 1,2 - 95 = blir bruksbil til jeg finner ny bil
Harald wrote:greddy kittet kan brukes som det er ut av eska, ikke ideele løsninger på alle punkter, men vil fungere. min greddy manifold sprakk etter lang tids bruk på 3 ganger det ladetrykket kittet var laget for..
auda
fungerte den bra da ?
GReddy kitet funker jo, men er ikke noe å rope hurra for når man ser på pris og hva som faktisk fins på markedet nå.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive