Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kanskje jeg skal tute meg ned dit en tur ja, blir det fint vær så er det jo perfekt.
Eneste aberet er at det er en rar lukt av bilen som jeg ikke kjenner igjen, og jeg håper det er lukta av "ny eksos"
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:Kanskje jeg skal tute meg ned dit en tur ja, blir det fint vær så er det jo perfekt.
Eneste aberet er at det er en rar lukt av bilen som jeg ikke kjenner igjen, og jeg håper det er lukta av "ny eksos"
Ja er nok litt oljesmuss som er kommet på rører.. også blir det alltid litt slikt av nytt metall.. uansett hvor nøye eg har vert med renhold ved montasje av eksos, så kommer det lukt,, Forsvinner fort..
LoKi wrote:Kanskje jeg skal tute meg ned dit en tur ja, blir det fint vær så er det jo perfekt.
Det luktet typisk Mx-5 av din bil egentlig. Eneste Mx-5en som jeg har kjent ikke lukte Mx-5 er Inglar sin MSM
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
Aller mest er det vel at dekkene subber som er problemet. Må nok selge disse felgene og dekkene til noen med annet setup enn mitt.
Stylinga, uvalsa skjermer, senk og camber gjør at de subber litt over alt. (Men bare litt, så det er lite som skal til)
Men gud så latterlig rå hun ble med nye felger og eksos
Rebecka - 1993 Perlemor
Men Stian, noe jeg har lurt på lenge angående å ta skjermene slik.
Fjerner man plast-dekslet da for godt? Er det ikke ganske greit å HA det dekslet der?
Jeg sliter med de skruene som holder det, så det hadde vært digg å få dem vekk..
Rebecka - 1993 Perlemor