Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Etter reglene er det ikke lov å kjøre forbi på høyre side, men man skal tydeligvis ikke stole på at alle respekterer det!
Så man må være forsiktig med sporskifte når disse gutta dukker opp i bakspeilet
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
nope-mx5 wrote:Syke ytelser på den der.
0-100 på 2.6s
Den er tilsalgs forresten, bare 127.000 Euro pluss moms og avgifter
-n
Moms og avgifter? Særlig at du tar den der inn på skilter
Sinnsyk bil. Husker jeg hadde Lola på "bilkort" når jeg var liten, sammen med Aston Martin Bulldog og Vector V12.. Those were the days <3
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Jeg husket de fleste svingene, men farten .......
..... den husket jeg ikke
Rudolf hadde fått bank der gitt.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
biXen wrote:Syk bil Men kjøremessig synes jeg rekordrunden til Radicalen er heftigere, men den er vel også på lukka bane og ikke "åpen dag".
radicalen er og en noen annen type bil.. mye lettere, skikkelig aerodynamikk osv.. t70 saken er jo en replika av en lola t70 bil, med dertil mer sucky aero osv.. men så vanvittig fet ut å kjøre
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''