Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tenker på michelin exalto ... noen som har hatt slike , fornøyde?
frister litt med minerva også pga pris mener usikker på kvaliteten, noen som har prvd de?
hvis noen her jobber på dekksjapper og ordner ting billigere sier jeg ikke nei takk
Godt fornøyd med mine Eagle f1 jeg og! Vil fraråde deg å kjøpe billigdekk som Minerva osv. ender alltid opp med å bli skuffa over hvor dårlig det er.. Det er som regel sånn at du får det du betaler for. (Noen unntak selvfølgelig )
Jeg vurderer selv å gå for noen Nankang dekk, ettersom jeg kommer til å beholde fram dekkene (har stått på 1 sesong). Nankang slites litt fortere enn de dyre merkene, så den gangen jeg skal skifte sommerdekk, kan jeg ta alle 4 Ellers, lykke til med nytt dekk kjøp!
MxMats wrote:Godt fornøyd med mine Eagle f1 jeg og! Vil fraråde deg å kjøpe billigdekk som Minerva osv. ender alltid opp med å bli skuffa over hvor dårlig det er.. Det er som regel sånn at du får det du betaler for. (Noen unntak selvfølgelig )
Jeg brukte dekkonline.com http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So
Har brukt de flere ganger og de er på døra innen 4-5 dager, også pleier jeg å bruke Konnerud dekkservice som legger de på for meg. Han tar ca. 400-500,-
Kjøpte nettopp Continental PremiumContact2 195/50-15, og de kledde bilen bra synes jeg - den føles j****g fin og trygg både på tørr og skikkelig våt asfalt og føler at man godt vet hva dekkene driver med. Må innrømmes at de ser ikke så veldig frekke ut da - ser litt revisor ut i grunn.
Skal ærlig innrømme at jeg ikke har så stor erfaring med dekk på MX-5en da, men jeg deler nå min erfaring. Skal heller gråte meg i søvn om noen er dypt uenig.
fa10 wrote:tenker på michelin exalto ... noen som har hatt slike , fornøyde?
Jeg hadde det på min 10th ae før jeg kjøpte Yokohama S-Drive. Sistnevnte er et bedre dekk etter min mening. Kanskje litt skumlere ut av rundkjøringer/kryss i regnvær, men det kan man leve med så sant man kjører med egg under pedalen