Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Et idiotisk spørsmål men hvordan får jeg coveret til soft toppen til og ta liten plass i bagasjen. Uansett hva jeg gjør bretter den seg ut og stjeler all plass i bagasjen. Er som et virus som eser ut for hver meter HeHe. Kan selvsagt stappe den oppi en pose el. Men vil liksom ikke knekke for mye på den heller
Skal finnes en anvisning for dette, men om den ligger med oppsiden opp så bretter du den delen som ligger fremst i bilen tilbake,
så de to ytterste delene innover mot midten, til slutt bretter du den på midten så har du den plasseringsvennlig
skal IKKE knekke på plasten, det er unødvendig
jeg har kjøpt meg en kjekk pose som jeg putter trekket i (etter at det er brettet)
Den lille posen "lagres" oppunder baggasjelokket, der den holdes på plass med to baggasje-strikker.
Alltid tilgjengelig og aldri i veien
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
et annet alternativ er bak seteryggen. jeg har lomme der ihverfall. men aldri prøvd å legge noe der... min ligger pent brettet (akkurat som linken) i skinn greie
fa10 wrote:et annet alternativ er bak seteryggen. jeg har lomme der ihverfall. men aldri prøvd å legge noe der... min ligger pent brettet (akkurat som linken) i skinn greie
I Skinn greie ?? Betyr det at du legger den oppi noe? Betyr det at det skulle vært en standard veske eller noe og putte den opp i ?
jeg har kjøpt meg en kjekk pose som jeg putter trekket i (etter at det er brettet)
Den lille posen "lagres" oppunder baggasjelokket, der den holdes på plass med to baggasje-strikker.
Alltid tilgjengelig og aldri i veien
Erik
fa10 wrote:veske som jeg putter den oppi ja...
Da er veske bestilt fra mmmiata.com , bestilte et par capser også så slipper ungene og le av skille etter topplua
Har egentlig bare et lite oppfølgingsspørsmål nå som jeg er blitt en kløpper til og brette. Selv om jeg enda ikke tar den ordenlig sammen uten og legge den ned.
Det jeg lurte var bak på softtop coveret er det en strikk på hver side med en knapp i enden. Jeg har forsøkt og bruke fantasien men kan ikke forstå hva de brukes til. Og jeg irriterer meg over at de er der når jeg ikke kan bruke de til noe. de må jo ha en misjon og en mening, hvorfor sy de dit for morroskyld .... Aarrgghhh
Tres rundt nedre armen fra taket på begge sider og festes i trykknappen (når taket er lagt ned) dermed slipper du at trekket blir blåst opp som en ballong mens du kjører...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special