Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Men seriøst, vet du hva det er? Det hørtes mye ut...(selv med ukentlige turer nordover...)
Smører på litt nå, men den bruker mye olje. Skal overhale toppen når jeg setter på pustehjelp, så det blir ikke gjort halvveis her i gården
Det lukter moped når jeg drar på, så det er nok bare en topp-overhaling som skal til for at det forsvinner.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:j**** morsom du er i dag da, Marius. Skal gi deg totaktsolje i alle kroppsåpninger..
Men ja, 2-taktere har vel gjerne olja i bensinen, ergo lukta av moped/snøscooter/påhengsmotor
Har en god dag i dag ja! Takker fort tilbudet, men jeg tror jeg velger solkrem på armer og bein i stedet..
Du har vel et behov for å få deg nye ventiltetninger og litt pussing og gnukking i toppen.. Hadde en SJ413 som brukte over en liter olje i uka, den røyka bra ved gasspådrag og lukta kunne jo ta livet av en voksen elg omtrent..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Yep. Har bestilt fullt overhalingssett til toppen, samt et par pakninger jeg fikk anbefalt samtidig som jeg tar vannpumpe + registerreim.
Og så nappa jeg med meg panserløftere med det samme, slik at det blir enkelt å ta motoren inn og ut
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:Yep. Har bestilt fullt overhalingssett til toppen, samt et par pakninger jeg fikk anbefalt samtidig som jeg tar vannpumpe + registerreim.
Og så nappa jeg med meg panserløftere med det samme, slik at det blir enkelt å ta motoren inn og ut
Hmm... skal du nappe ut motoren hjelper det vel ikke med panserløftere...., det må vekk...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special