Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg skal dit! Drar i morgen og blir der til søndag i telt! Artig om flere Mx-5'ere skal campe der! Jeg skulle gjerne hatt en 4hjulskontroll når jeg er nedover! Hvor kan jeg ringe for å kanskje komme på dagen?
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
Stehu wrote:Jeg skal dit! Drar i morgen og blir der til søndag i telt! Artig om flere Mx-5'ere skal campe der! Jeg skulle gjerne hatt en 4hjulskontroll når jeg er nedover! Hvor kan jeg ringe for å kanskje komme på dagen?
Jeg har vært på gatebil i telt 1 gang. Det holdt leeeenge
Faktisk så var det såpass kjipt at jeg skal ha betalt for å dra dit igjen
Stehu wrote:Jeg skal dit! Drar i morgen og blir der til søndag i telt! Artig om flere Mx-5'ere skal campe der! Jeg skulle gjerne hatt en 4hjulskontroll når jeg er nedover! Hvor kan jeg ringe for å kanskje komme på dagen?
Jeg har vært på gatebil i telt 1 gang. Det holdt leeeenge
Faktisk så var det såpass kjipt at jeg skal ha betalt for å dra dit igjen
-n
Du er alltid så positiv du Nope
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
nope-mx5 wrote:Men Gatebil er ikke helt my cup of tea.
Latterlig dyrt, 90% folk som bare vil drekke og feste, knapt interessert i bilene etc.
Men det er jo min mening utifra mine opplevelser på Gatebil
-n
Nå hakke jeg campa der, menne +1
..Hørt der er no treff-greier på Gardermoen samma dag(10.)..??
Ok jeg gir meg Gatebil slurper guttelem og bør ikke inneholde bil i det hele tatt! Dette fordi de som er der, bare er opptatt av å drikke og skryte av hvor stor potta på bilen er. Har du peil på bil bør du IKKE dra på dette! Noen som KAN bil kan se deg, og da har du mista all troverdighet hos dem i all fremtid....
Last edited by AOB on 08 Jul 2010, 22:52, edited 1 time in total.
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
nope-mx5 wrote:Men Gatebil er ikke helt my cup of tea.
Latterlig dyrt, 90% folk som bare vil drekke og feste, knapt interessert i bilene etc.
Men det er jo min mening utifra mine opplevelser på Gatebil
-n
Nå hakke jeg campa der, menne +1
..Hørt der er no treff-greier på Gardermoen samma dag(10.)..??
Ok jeg gir meg Gatebil slurper guttelem og bør ikke inneholde bil i det hele tatt fordi de som er der bare er opptatt av å drikke og skryte av hvor stor potta på bilen er. Har du peil på bil bør du IKKE dra på dette! Noen som KAN bil kan se deg og da har du mista all troverdighet hos dem i all fremtid....
Gotta love the irony...
Gatebil er gøy det, i mindre doser, festinga på kvelden er gøy, det finnes mye bra (og mye døve) biler der...
Problemet er at det er aaaaalt for dyrt, og at å delta på banekjøringa der blir litt risikosport da det skjeldent er ordna forhold på banen...