Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skulle gjerne hatt den en 15-20mm lavere forran, mener jeg har lest et sted at man kan bruke NB fjærskåler et sted? Men den tråden klarer jeg ikke finne igjen, mulig jeg husker feil også..
Noen som eventuelt vet om fjører som senker såpass lite? Å kappe blir ikke aktuelt, ei heller de "ferdigkappa" fra mx5parts
Skal man ha fm sine så MÅman ha andre forbedret dempere også, men dem senker så lite at eg tror neppe det blir noe problem med godkjenning, 93le fjørene er vel faktisk lavere,, eg har senket rundt 25mm med mine coilovers, og kan heve den faktisk mer.. Eg er blitt gammel og vil ikke subbe med bilen min..
Din hadde passe høyde ja Blei litt surfing på ebay etter jeg henta hardtoppen, men virker som de fleste (alle?) rimelige coilovers mangler TÜV.. så det utgår.
Men det med 93le fjører høres jo veldig interresant ut. Får høre med mitt lokale mazda-verksted om de kan skaffe dem.
Edit: angående dempere så vil de bli skiftet ut når lommeboka tillater det. Alt for mye annet som må fikses først på denne stakkars bilen (hovedlys, stabstagforinger, bremseklosser, div karosseriskader, ++) hadde det ikke vært for at fjørene er knekt så hadde ikke senking blitt prioritert på en god stund enda