Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Av alle ting geleidet jeg utenbys besøk oppover Karl Johan da vi stoppet på rødt lys ved hjørnet av Stortinget. Der, først i rekka sto det en blå Hero aus Deutchland m solid mengde bagasje på brettet bak. Gøy å se folk på skikkelig tur!
Burde jo naturligvis knipset et bilde med mobilen, men ble tatt litt på senga...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Morsomt det, MX-5en har jo sine fans i alle mulige land Selv har jeg møtt på en god del turister med MX. Min far møtte på karen som vant en rød 20th Ann. NC fra Teknikens Varld, langt oppe de norske fjellene her om dagen. De tok seg selvsagt en prat, og min far fortalte om sønnen sin med stor engasjement ovenfor MX-5
-1998 BRG Mazda MX-5 NB 1.6 110 hk
x 1992 BRG Mazda MX-5 NA 1.6 116 hk.